Matar 1 פורסם אַפּרִיל 3 דוגמא לטופס תלונה/עזרה בקהילת הסיאס-גו: השם שלכם: הפרופיל בסטים/הסטים איידי שלכם: השם של חבר הצוות שעליו תרצו להתלונן (אם יש): הפרופיל בסטים/הסטים איידי של איש הצוות (אם יש): מה הדרגה של איש הצוות (אם יש): באיזה שרת זה קרה: ספרו לנו כמה שיותר על הבעיה: האם יש לכם הוכחה (צרפו קישור לסרטון/לצילום מסך): האם אתם מוכנים לקבל עונש על זה שאתם מנסים "להפיל" איש צוות סתם (כן/לא): מי יכול לטפל בבעייתכם? אם התלונה היא על אדמין - המנהל של אותו השרת ייטפל בתלונה. אם התלונה היא על מנהל שרת - מפקח קהילה ייטפל בתלונה. אם התלונה היא על מפקח קהילה - אחראי צוות ייטפל בתלונה. אם התלונה היא על אחראי צוות - סגן מנהל קהילה ייטפל בתלונה. אם התלונה היא על סגן מנהל קהילה - מנהל קהילה ייטפל בתלונה. אם התלונה היא על מנהל קהילה - ההנהלה הבכירה תטפל בתלונה. ---------------------------------------------------------------------------- אם התלונה היא על באג - מתכנת ייטפל בתלונה. אם אתם רוצים להוריד blacklist דברו עם Matar.#2387 בברכה, .Matar - מנהל קהילת ה-CS:GO לשעבר. דיסקורד: Matar.#9999 שתף אשכול קישור ישיר להודעה שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts